Bloggers for Life 2016

Eén van mijn voornemens voor 2016 was meer goede daden doen. Dat is iets wat ik altijd ambieer, maar wat er niet zo gemakkelijk van komt. Dus toen ik een paar weken geleden bij Khadetjes en Liezewiezewoes zag dat er een sewalong werd georganiseerd voor Bloggers for Life had ik er meteen zin in. Het enige probleem... tijd vinden. Met twee kleine kindjes niet altijd evident. Maar goed, uiteindelijk is het er dan toch van gekomen.

Het kleurrijke resultaat.

Ik ben voor het eerste projectje van de vier gegaan, de knuffeldoekjes. Amélie heeft er zelf geen, maar ik vond ze er schattig uitzien en het leek me ook niet moeilijk. En dat bleek te kloppen. Op naaivlak stelt dit echt niet veel voor. Ik heb samen met Lucas vier superzachte stofjes, vier katoentjes en een boel lintjes uit mijn kast gehaald. Lucas greep meteen naar de vrolijke, felle printjes. Dat is typisch voor kinderen, denk ik. En aangezien de knuffeldoekjes voor kinderen zijn, heb ik zijn advies maar opgevolgd.

"Hmm, interessant" zie je Amélie al denken.

In een mum van tijd had ik vier vrolijke en zachte doekjes van onder de naaimachine getoverd. Ik heb ze maandag op de stoffenmarkt van Schoten Stikt! afgegeven. Hopelijk kunnen we zo een paar zieke kindjes opvrolijken.

De knuffeldoekjes vielen hier zo in de smaak dat ik er nu ook eentje voor Amélie wil maken. Misschien in het groene stofje van haar suikerbonen en haar doopjurkje?
Nieuwsgierig naar meer van mijn naaiwerk? Volg me dan op Instagram of Bloglovin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten